Egyéb fájdalmak

Magyarországon a derék, térd, és vállfájdalom, az, amitől a legtöbben szenvednek. De nem feledkezhetünk meg a legalább ugyanekkora fájdalmat és kellemetlenséget okozó területekről sem.

Mire gondolunk? A csípő, a könyök, a csukló, vagy a boka fájdalma legalább ennyire fontos, csak kevésbé gyakori elváltozások. Nézzük meg együtt, hogy ezeknek mi lehet az oka és mit tehetsz, mit tehetünk együtt ellene.

Természetesen a leggyorsabb megoldás, ha a most kéred a díjmenetes telefonos konzultációt, ahol gyógytornász szakértőnk tud érdemben válaszolni a kérdésidre.

Csípőfájdalom

Az ülő életmóddal járó tipikus kötöttségek, izomzsugorodások, túlnyúló izmok mind azt segítik elő, hogy a csípőnk elülső részét terheljük erőteljesebben. Amikor az egész napos ülés után elmész futni, vagy a konditerembe a gépes edzésedet elvégezni, de nem melegítesz be, nem figyelsz az izomerő-egyensúly betartására, vagy csak túl nagy súlyt használsz, akkor a csípőd is ebben a rögzült rossz pozícióban kénytelen elviselni a hirtelen jött nagy terhelést.

Ennek eleinte csak beszűkült mozgáspálya, majd később a bizonyos mozdulatokra jelentkező, végül az állandósuló fájdalom lesz a következménye. De tehetsz ellene!

Szakember segítségével könnyen megtudhatod, hogy milyen állapotban van a csípő ízületed, és mit tehetsz azért, hogy a fájdalmad csökkenjen, vagy elmúljon.

Szerencsére a csípő fájdalmat nem kell elfogadnod, nem muszáj vele együtt élned. Nem kell beletörődnöd, hogy neked már csak a protézis és a bot lehet az egyetlen megoldás, mert nem. Látatlanban nem fogok ígérni semmit, de biztos, hogy többet tudok mondani egy 15 perces ingyenes telefonos konzultáció végén. Ne várd a csodát, tegyél a csípő fájdalom ellen még ma!

Ha minden kötél szakad, és mindenképp a csípő protézis a következő lépés akkor se csüggedj: megtanítjuk azokat a gyakorlatokat, melyek segítségével a műtétig is könnyebb lesz a mozgásod, később pedig a rehabilitáció folyamatát gyorsíthatod fel ezekkel a „prehabilitációs” gyakorlatokkal.

Könyökfájdalom

Rendszeresen fáj a könyököd? Vagy csak néha nyilall bele a fájdalom? A könyök és a könyökfájdalom egy nagyon összetett téma.

A panaszok hátterében lehet egy nem ergonómikus munkahely, egy gyenge vállövi izomzat, egy nyaki gerinc elváltozás, vagy akár egy ínhüvely gyulladás sok egyéb más mellett persze…

A könyökfájáshoz nem kell komolyabb sérülés. Elég, ha folyamatosan rossz testtartásban ülsz, majd a konditeremben csak a súlyzókat emelgeted ugyanebben a rossz pozícióban, vagy a kartonnyi ásványvizet cipeled haza hasonlóan rossz tartással.

Felejtsd el azt, amikor nyúlsz valamiért és felszisszensz a könyöködbe belehasító fájdalomtól! A fájdalom és a folyamatos óvatoskodás helyett a megfelelő kezelés után akár a kedvenc sportjaidhoz is visszatérhetsz – ne várj tovább! Kérd most az ingyenes 15 perces telefonos konzultációt gyógytornászunkkal, hogy mielőbb tudjunk segíteni:

Csuklófájdalom

Ismerős az az érzés, már egy tollat is alig bírsz felemelni, mert annyira fáj a csuklód?

És az, amikor nem tudsz a tenyeredre támaszkodni, mert a csuklód nem bír el, vagy csak erős fájdalmat érzel benne minden terheléskor? Ne törődj bele! Tudj meg, többet csukló fájásról, aztán pedig arról, hogy miként szabadulhatsz meg tőle!

A csukló fájdalom leggyakrabban a rossz terhelés miatti mozgás beszűkülésnek köszönhető, de hasonlóan gyakori a rossz vállövi izomerő-egyensúly és a felkarizmok aránytalan terhelése is. Előfordulhat alagút szindróma a csuklónál, vagy a könyöknél, mely miatt megváltozik a kezed terhelhetősége, és persze a jól ismert ínhüvelygyulladásnak is lehet itt tünete.

Ennél többet szeretnél tudni? Akkor nincs más dolgod, mint, hogy kérd a díjmentes 15 perces telefonos konzultációt gyógytornász szakértőnkkel.

Bokafájdalom

Sántikálsz? Alig bírsz ráállni a lábadra? A bokafájás megkeseríti a mindennapjaidat? A bokafájás hátterében egy rossz cipőtől a kis ficamon át a törésig számtalan oka rejtőzhet.

Nem kell feltétlenül  komoly panaszt tapasztalnod, elég az is, ha mondjuk minden futás után fáj egy kicsit az Achilles-inad. Vagy hogy az egyenetlen talajon való túrázás után napokig fáj a talpad, esetleg a vádlid. Annak megfelelően, hogy mi okozza a boka fájásodat, nagyon nem mindegy, hogy miként kezeljük. Hiszen az eltérő eredetű  bokafájások, azonos módon jelenhetnek meg, de mindegyikre a kiváltó oknál kell hatni, hogy az eredmény tartós legyen.

Az biztos, hogy bokafájást csoportos, ülő helyzetben végzett mozgásterápiával nem fogják rendbe hozni.

Egyénre szabottan, instabil eszközöket is bevetve, a testsúlyterhelésre felkészítve kell egy korszerű boka rehabilitációt végezni. És nem csak ezt az ízületet kell néznünk, hanem az egész alsó végtagi terhelést és stabilitást! Mi így csináljuk.

Találjuk meg együtt számodra a megfelelő és a tartós megoldást. Első lépésként kérd ingyenes 15 perces telefonos konzultációnkat gyógytornász szakértőnkkel és beszéljétek meg, hogy mi jelentheti a legjobb megoldást a bokafájásod megszűntetésére!

Díjmentes telefonos konzultáció

Egyéb panaszok

A legrövidebb út a panaszok csökkentéséhez

Olvasd el figyelmesen az alábbi pontokat és töltsd ki a konzultációkérő űrlapot.

Testtáj kiválasztása

Válszd ki a legjellemzőbb tünetegyüttest

Röviden írd le a következő űrlapon a panaszod, hol és milyen módon jelentkezik a fájdalom.

Időpont választása a telefonos konzultációra

Válaszd ki, hogy melyik munkanapon és melyik napszakban lenne a legmegfelelőbb Neked, hogy gyógytornász kollégánk felhívjon. A konzultáció ingyenes, és semmiféle kötelezettséggel nem jár.

Személyes adatok megadása

Add meg vezeték- és keresztneved, e-mail címed, mobil telefonszámod, majd kattints az elküldöm gombra. Az adatkezelési tájékoztató elfogadása nélkül nem tudsz regisztrálni.

Nézd meg a postaládád

Az általad megadott e-mail címre egy megerősítő e-mailt küldünk, és a megadott napon és napszakban kollégánk keresni fog. Ha a válaszlevél nem érkezne meg 24 órán belül, kérlek ellenőrizd a promóciók/levélszemét mappádat is. Ha ott sem érkezne meg, írj nekünk!

Itt keress minket:

Budapest, Márvány utca 17, 1012 Magyarország

Cím: 1012 Budapest, Márvány utca 17.

Flex Gym 2. emelet. GPS: 47.495847, 19.024169