Manuálterápia

Gyógyszermentes fájdalomcsökkentés

Akár már az első kezelés során

Manuálterápia? Igen!

A manuálterápia egy passzív kezelés, melynek két elsődleges célja van. Egyik a gyógyszermentes fájdalomcsillapítás, másik a beszűkült ízületi mozgáspálya növelése, és/vagy idegmobilizáció, amit az ízületek, csontok, inak megfelelő helyzetbe állításával érhetünk el.

Nekem való a manuálterápia?

A manuálterápia akkor jelent megoldást, ha:

a mozgástartomány olyan szűk, hogy a gyógytorna nem alkalmazható
az ízület helyes pozícióba állítása szükséges
kezdődő ízületi kopások késleltetése, meszesedés csökkentése a cél

Ha ezek valamelyike igaz rád, nagy valószínűséggel jó lehet neked a manuálterápia, de ahhoz, hogy biztosat tudjunk fel kell mérni. Elsőre azonban nem kell több, csak annyi, hogy kérd az ingyenes 15 perces telefonos konzultációt szakértőnkkel.

Mit érhetek el a manuálterápiával?

azonnali fájdalom csökkentést, akár az első kezelés során
megnövekedett mozgástartományt
a helyreált mozgásszervek jobb anyagcseréjével gyorsabb regenerálódást
lehetőséget a gyógytorna végzésére a végső gyógyulásért

Manuálterápiát általában a gyógytornával kombináltan szoktuk alkalmazni, és a kezelés közben végzett folyamatos visszatesztelésekkel mérjük az azonnali eredményt a kitűzött célnak megfelelően.

Lennének kérdéseid, meg akarod tudni, hogy a te fájdalmadon is segíthet-e? Első lépésként elég kérned a díjmentes konzultációt – kattints, és kérd most:

Fontos

Csak orvos, vagy gyógytornász ajánlására javasoljuk ezen kezelésünket, és minden esetben előre tájékoztatjuk a pácienst a várható hatásokról, kellemetlenségekről.

Ez a kezelési módszer a gyógytornával ellentétben fájdalmas is lehet a terápia ideje alatt, de ennek részleteit gyógytornászunk mindig előre el is mondja.

A manuálterápia a gyógytornák kiegészítő kezelési lehetősége, mely nagyon pontos és mély szaktudást igényel.

(Magyarországon csak orvos és gyógytornász lehet ilyen végzettségű manuálterapeuta, posztgraduálisan még 2 év ráképzéssel). Ez nem masszázs és nem is csontkovácsolás, hanem annak egy tudományosan megalapozott, mélyebb és alaposabb alapokkal rendelkező tudománya.

Válaszd a szakértőket, ne érd be kevesebbel! Ismerj meg minket, tudd meg miként segíthet neked a manuálterápia.

Kérd most az ingyenes telefonos konzultációt szakértőnkkel:

Itt keress minket:

Budapest, Márvány utca 17, 1012 Magyarország

Cím: 1012 Budapest, Márvány utca 17.

Flex Gym 2. emelet. GPS: 47.495847, 19.024169